PS3 Move

Det var längesen jag bloggade senast. Har inte haft så mycket att skriva om. Ska försöka bättra mig :D Just nu spelar jag PS3 Move med Linnea :) Riktigt roligt är det! :) Jag kommer få träningsvärk imorgon;) Imorgon ska vi även dansa lite zumba :D OCh sen blir det dans på kvällen! :D Street! :D Raggan drog igång i söndags och nu blir det streetens tur :D Ska gå två pass, medel och avancerad :) Ska testa avancerad, men kan hända det är alldeles för svårt för mig :) Fast det är faktiskt bra med utmaning, man lär sig mer då! :D Det ska bli riktgt kul att testa i alla fall! :) Dance in my heart :)
Förresten har skolan dragit igång igen, trots att jag har tagit examen redan har jag valt att plugga en skrivkurs och engelska kurs :) kursen kreativt skrivande började idag och det var riktigt roligt! :D Först i början var jag nervös, alla kände verkligen varandra utom jag kändes det som haha ;D Men sen blev vi indelade i grupper och efter det blev det jättekul, vi ska ha de grupperna under hela kursens gång så det blir super :) Nog om det :) Jag är i alla fall glad att dansen börjar! :D

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0