Underbara värme! <3

Jag älskar värmen, den är underbar :) Har solat i en timme och nu ska jag plugga :) Solen ger mig energi, vilket behövs nu när jag ska sätta igång med plugget :) Ska försöka få allt klart idag och sedan ska nog jag, Nina och Elin åka på en cykeltur/piknik imorgon :) hela den här veckan består av roligheter :) På torsdag så blir det skolan, men efter det ska jag umgås med Linnea, hjälpa henne med förberedelserna inför studenten :) På fredag är det studenten, så det blir att kolla på utspring och sedan mottagning hos Linnea :) och sedan på lördag blir det dans mellan 13-18! :D Sen blir det väl kanske lite lugnare på söndagen :)

Jag lovade ett inlägg om min examen, det kommer senare :) Ska plugga först :) Ha en bra dag! :D

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0