Artikelskrivande

Denna helg består av plugg. Ska lämna in ett delmoment tills på måndag. Eller 80 % av artikeln ska vara klar och alla delar ska vara på plats. just nu har jag problem med att hålla mig under 7000 ord. Just nu ser det ut att bli typ 10000 ord minst haha. Men jag har idag på mig att korta ner resultatet och försöka få hela resultatet att bli bra, med några bra slutsatser och så där. Sedan har jag lite tid imorgon också för både resultat och diskussion :) Därför blir det inte så många blogginlägg här på ett tag.

När det lugnar ner sig med plugget så har jag en del inlägg att lägga ut. Jag har shoppat en del nya kläder på senare tid som jag måste visa upp :) Jag har fyndat en del i England och sedan har jag köpt en examensklänning som borde komma på posten när som helst och sedan har jag även köpt presenter till Nina. Men de kan jag inte visa upp förrän hon har fått dem haha. Vore lite fail annars ;D Men som ni ser så kommer det dyka upp lite bilder så småningom. Fast jag kanske inte visar upp examensklänningen heller, det får nog bli en överraskning :D

Jag har en del saker som jag vill göra just nu också, inför sommaren:

Göra blonda slingor i håret inför skolavslutningen
Skaffa hårförlängning och klippa till håret inför skolavslutningen
Skaffa linser så man kan gå med solbrillor i sommar
Köpa Peace and Love biljett
Klara min examen

Vi hörs senare! :D ha en bra helg! :D

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0