Dansuppvisning

Igår hade vi dansuppvisning. Genrepet gick inte så värst bra, på någon av danserna, det var lite förvirrat =) Men när första uppvisningen väl drog igång så gick det helt okej :) ragga dancehall gick väl lite sämre än streeten, för den gick jättebra =) Men på andra uppvisningen gick det bättre på raggan än föregående och lite sämre i streeten då jag missade några steg, dumt av mig;) Hoodien jag hade på mig blev ivägen, så jag rättade till den och kom fel in, men jag körde på som ingenting :) Vi hade det lite sxtressigt jag och Nina, det var bara två låtar emellan de två danserna så vi fick stressa med att byta om, men det gick bra =) Jag är riktigt nöjd över gårdagen =) Nu ska jag öva i massor för KM som äger rum i slutet av maj :) Alla vänner som vill komma och heja på och titta får gärna göra det =) Nej nu ska jag plugga på :)

xoxo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0