London - Day 2 part 2, 13 maj 2011

Efter att vi gått till Piccadilly Circus så fortsatte vår vandring till en restaurang/bar, där jag och Nina beställde Fish n' chips. De hade slagit in rätten i papper som skulle likna tidningspapper.

Fish n' chips


Fredagens lunch: Fish n' chips.

Fish n' chips

Fish n' chips

Maten var i alla fall riktigt god. När vi ätit klart så gick vi vidare mot covent garden och kikade i flera affärer innan vi till slut gav oss av till pineapple dance studios för en hip hop klass. Jag inhandlade även ett linne ifrån pineapples shoppingbutik. Riktigt fin är den, perfekt till dans. Hip hop klassen var jätterolig, men svår. En helt annan nivå än vad vi är vana vid. Men det var en jättebra erfarenhet och jag skulle gärna göra det igen! :)

Pineapple dance studios

Utanför Pineapple dance studios, innan vi skulle in och dansa.

Efter att vi dansat så gick vi till primark och kollade på en massa kläder, jag inhandlade ett linne med en londonflagga på, på killavdelningen. Sedan gick vi in på pret a manger och köpte lite fika och gick sedan och satte oss i Hyde Park och pratade och hade det mysigt.

Häng i Hyde Park

Härliga tjejer i Hyde Park :)

Efter vår lilla fikapaus begav jag och Nina oss av till hotellet och Cissi åkte hem till sig. Jag och Nina fixade till oss lite och gick sedan till Sainsbury och köpte oss lite mat och något och dricka och sedan tog vi tunnelbanan till en station i närheten av där Cissi bor och blev uppmötta av henne och hennes kompis Johan. Sedan gick vi hem till henne där två av hennes andra kompisar väntade. Vi pratade lite och hade det trevligt hos Cissi och sen tog vi tunnelbanan in till centrala London och gick till en bar. Det var en riktigt trevlig kväll! :)    

utekväll

Mysig utekväll, med härliga människor :)


Även fredagen var en jätterolig dag, med trevliga människor! :D Jag kommer göra ett inlägg om dag 3 senare, får se om det blir idag eller imorgon kanske :) Men ni får ha det så bra! =)

xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0